Hej

Ok, nu ska jag skriva om vad jag har gjort pa sistonde. Uhm.. Jag har sett Sans Souci slottet, som ligger i Potsdam (som ligger utanför Berlin). Jag har ocksa varit pa Alexanderplatz, 2 ggr faktiskt + att jag ska dit idag ocksa!! Förrutom det har jag vart i Zoo - där det finns en, cool, vatten-klocka!! Och Potsdamerplatz. Jag har shoppat för.. jag vet inte hur mkt. Det jag har köpt: 8 tröjor, 2 klänningar, 2 par jeans, 1 par jeans-leggins, 1 par converse, 2 väskor. Haha.. Jag vet inte om allt far plats i resväskan.
Idag har jag tittat pa Detektiv Conan, det är fett awesome!! Ja, och sa är jag ett stort Naruto fan!!! Haha, nog med det, lite bilder hära!

Alexanderplatz

Stationen jag klev av i Potsdam.

Ja, mera bilder senare. Maste dra om 3 minuter XP
Hare bra sa länge!!

XOXO
Cherie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0